kwaliteit, creativiteit, productiviteit

Over Euroforce

Euroforce “the Force that Connects” is een transparant en no-nonsense wervings- en selectiebureau met Rotterdamse Roots. Ruim 15 jaar zijn wij actief in de uitzend- en recruitmentbranche en we zijn trots op onze track record.

We zijn een hecht team van professionals die werken vanuit het hart en presteren met hun hoofd. Dit is wat ons bureau kenmerkt en waarmee we een toegevoegde waarde zijn voor klanten en talenten. Onze maatschappelijke betrokkenheid is groot, als ook onze reputatie in het vinden van talenten met een afstand tot de arbeidsmarkt en/of een arbeidsbeperking, welke wij duurzaam aan een baan helpen.

Ongeacht het profiel, de functie of de wensen; het gaat ons om de juiste match!


“Werken vanuit het hart en presteren met het hoofd”

Wie zijn wij

Irene de Crom

Founder, CEO

“Ik onderneem met passie en altijd oprecht”

In 2001 ben ik gestart met Euroforce. Ondernemen en mensen verbinden zijn sleutelwoorden in mijn leven en dit zijn ook de kernwaarden van Euroforce. Van huis uit heb ik meegekregen dat het belangrijk is dat iedereen in de maatschappij een kans verdient om mee te doen. Daarom inspireert het mij om mensen en organisaties aan elkaar te verbinden, met als resultaat persoonlijke ontwikkeling en groei. Hieraan een bijdrage leveren met Euroforce en als mens is wat mij elke dag weer drijft. Noem het mijn Rotterdamse roots, maar ik vind het belangrijk om te doen wat ik zeg en na te komen wat ik beloof, uitdagingen aan te gaan en er een succes van te maken. Ik ben dan ook een echte doener en altijd bezig zowel zakelijk als privé. Mijn sociale kring is heel belangrijk voor mij en ik besteed hier zoveel mogelijk tijd aan samen met Harry, mijn cocker spaniël. Samen met familie en vrienden mooie herinneringen maken, daar haal ik veel voldoening uit. Samen delen, samen doen dat is toch het allermooist!

Iris van der Waal

Intercedent

Van jongs af aan wist ik dat ik met mensen wilde werken. Het hoe en wat wist ik niet precies maar de mens moest centraal staan. Vanuit die overtuiging ben ik begonnen met de studie HBO-SPH. Gedurende mijn hele carrière en alle keuzes die ik hierna maakte, kwam dit thema steeds weer terug. Ik ben mijn loopbaan begonnen bij een kindertehuis, daarna ben ik voor een re-integratie bureau gaan werken en ben nu al sinds 2005 verbonden aan Euroforce. Bij Euroforce wordt al mijn kennis en ervaring ten volle benut. Het coachen en begeleiden van kandidaten, maar ook de gesprekken met opdrachtgevers geeft mij iedere dag weer de voldoening en energie die ik nodig heb om dat stapje extra te doen. Ik word omschreven als een echt mensen mens en ik ben er trots op!

Voorts speel ik tennis en dan is het na een dag hard werken heerlijk om mijn energie te richten op een tennisbal. Ik houd van het spel en de ontspanning die het geeft en ook de borrel en het lachen aan de bar met vrienden is belangrijk voor mij. Mijn 2 prachtige dochters, man en mijn vrienden vormen voor mij een belangrijke basis en ik gun dit iedereen. Mensen een mooie toekomst bieden, met een baan die past en hen weer een stevige basis voor de toekomst bieden, daar doe je het voor.

Nelson Costa de Brito

Intercedent

Ik ben opgegroeid in een hechte familie, een familie die altijd voor elkaar klaar staat. Dit zal dan ook de reden zijn dat ik graag in contact ben met mensen. Ik ben altijd in voor een dolletje en lach graag.

Mijn afstudeerstage over de facilitaire dienstverlening heb ik mogen volbrengen bij Euroforce. Daar zag ik al snel dat ook in het bedrijfsleven er een hechte band kan zijn met collega’s, opdrachtgevers en medewerkers. Het voelt goed dat bij Euroforce iedereen zo betrokken is; dit geeft mij energie.

Euroforce groeit. Gemotiveerd, geconcentreerd en met plezier naar onze doelen werken, daar sta ik voor!

Margreet Cornelissen

Intercedent

Het ondernemende,  “handen uit de mouwen steken”, dat heb ik met de paplepel ingegoten gekregen. Mijn familie had een bedrijf in bloemen en planten daar heb ik 11 jaar gewerkt. En mijn liefde voor bloemen kan ik nog steeds kwijt in de workshops die ik op locatie geef. Euroforce is mijn nieuwe uitdaging. Wat ik vooral wil bereiken, is dat zowel de uitzendkrachten als de werkgevers tevreden zijn. Gewoon blij en tevreden. Dat vind ik belangrijk. Net zo belangrijk als dat iedereen een kans verdient op een baan. En op waardering. Daar wil ik mij hard voor maken.

Als persoon zou ik mijzelf willen omschrijven als rustig en gedreven. Ik ben niet een type wat op de voorgrond hoeft te staan, maar zie ik kansen, dan pak ik ze.

Jelle van Hoogen

Intercedent

Voorheen ben ik werkzaam geweest in de Retail. Ik heb op een gegeven moment een bewuste keuze gemaakt: wat wil ik naar de toekomst toe en hoe behoud ik dat wat ik nu zo leuk vind. Ik kwam tot de conclusie dat mijn volgende baan in ieder geval de volgende kenmerken moest hebben: contact met mensen, dienstverlenend en divers in werkzaamheden. Die baan heb ik bij Euroforce gevonden. Ik ben graag het aanspreekpunt voor uitzendkrachten bij vragen of zaken waar ze tegen aan lopen. Ondersteunen en begeleiden zodat zij met plezier kunnen werken. Dat ze weten dat er altijd een back-up is waar ze op terug kunnen vallen. Dat persoonlijke contact, daar houd ik van.

Ik ben een energiek persoon. Ad rem, kan snel schakelen en denk in mogelijkheden. Vaak doe ik twee dingen tegelijkertijd, maar ben ik met iemand in gesprek, dan weet ik met aandacht te luisteren.

Ik houd van voetbal en alles wat er mee samenhangt, maar ik ben vooral een familiemens. Gewoon samen zijn met vrienden en familie, daar word ik gelukkig van.

Mila Duarte

Assistent intercedent

In mijn huidige baan komt mijn kennis en ervaring die ik eerder op heb gedaan heel goed samen. Vooral servicegericht werken past mij goed. Het betekent voor mij dat ik voldoe aan de wensen van de opdrachtgever en zeker ook aan die van de uitzendkracht.

Ik hou mij voornamelijk bezig met de voorselectie van alle kandidaten. Na de eerste selectie doe ik de telefonische intakes. Voor mij is het belangrijk dat ik een goede indruk geef van Euroforce en wat men kan verwachten. Door mijn stijl van werken schep ik makkelijk een band met mensen en zorg ik ervoor dat de ander een vertrouwd gevoel krijgt. Bij Euroforce kan ik dit nog makkelijker creëren omdat we een compact team zijn en persoonsgericht werken. Het gevoel erbij te horen zorgt er volgens mij ook voor dat er gemotiveerder gewerkt wordt. Dat gevoel, dat wil ik graag overbrengen.

In mijn vrije tijd ga ik graag op stedentrips. Met een stel vriendinnen de stad verkennen, nieuwe ontdekkingen doen, een andere cultuur leren kennen, daar hou ik van.

Erdem Samburkan

Intercedent

Om met nieuwe kandidaten in contact te komen, moet je andere middelen inzetten. Het is een werknemersmarkt en dat heeft een duidelijk effect op de wijze van werving. Werkzoekenden lopen tegenwoordig niet meer in en uit bij uitzendbureaus, maar willen vanuit huis, op de bank, zich oriënteren op de arbeidsmarkt. Op die mensen richt ik mij en door mijn studie crossmediale communicatie weet ik hen ook te bereiken.

Bij Euroforce zorg ik door de inzet van social media, dat zij op een makkelijke toegankelijke wijze met ons in contact komen. Ik weet hun nieuwsgierigheid te wekken en hun aan te sporen tot het nemen van actie. Wanneer ik in gesprek ga met kandidaten merk ik dat dit echt van toegevoegde waarde kan zijn. Ik denk dat dit te maken heeft met hoe ik in het leven sta. Ik ben nieuwsgierig, sta open voor mensen en ben betrokken. Ik geloof erin dat door werk mensen zich kunnen ontwikkelen. Daar lever ik graag mijn bijdrage aan. Als ik dan echt de goede mensen eruit kan vissen geeft dat mij voldoening. Opdrachtgevers blij, kandidaten blij, Euroforce blij en ik blij.

Mijn werk geeft mij energie. Ik heb een aardig gevuld takenpakket en juist die diversiteit heb ik nodig. Naast mijn activiteiten op het gebied van social media en bedrijfscommunicatie, werk ik als intercedent en ondersteun ik bij de financiële administratie. Ik hou nou eenmaal van cijfers. Privé zit ik ook niet stil. Ik lees en reis graag, wil andere culturen leren kennen, heb een druk sociaal leven en probeer ook dan via social media door middel van teksten en beeldmateriaal nieuwsgierigheid aan te wakkeren, te boeien en te (ver)binden.